دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارها در فضای مجازی و دیجیتال گفته می شود همچون وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و… . درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و… انجام می شود. امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز کالج تبریز تدریس، در ۱۴ جلسه اصول دیجیتال مارکتینگ با موضوعات و عناوین زیر را شرح می دهد:
- دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا باید در فضای دیجیتال حضور داشت؟
- راهنمای راه اندازی یک وب سایت مناسب + ۹ ویژگی وب سایت خوب
- مزایای حضور در شبکه های اجتماعی + راهکار های حضور آنلاین در موبایل
- استراتژی های رایگان و غیر رایگان دیجیتال مارکتینگ + پارامتر های انتخاب آن
- سئو چیست + ASO چیست | معرفی چند راهکار برای بهبود آن
- بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ +راهکار های بهبود SEM
- تبلیغات بنری چیست + مزایا و معایب + انواع آن، چگونگی طراحی و توسعه
- ویدئومارکتینگ چیست و چگونه عمل میکند + مزایا و معایب ( نکات کلیدی درآن)
- ایمیل مارکتینگ چیست +مزایا و معایب + ویژگی های یک ایمیل موفق
- بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست + مزایا و معایب + KPI
- اپ مارکتینگ + انواع فرم های تبلیغات درون اپلیکیشن
- مراحل آنالیز در بازاریابی دیجیتال + ابزارهای تحلیل + معیار های آنالیزوبسایت
- قیف بازاریابی و مراحل آن +سفر مشتری، آنالیز و بهینه سازی آن
- بازاریابی عملکردی و ۱۰ نکته مهم در آن و شیوه های مختلف تبلیغات