بازاریابی محتوا چیست؟ | نکاتی پیش از آغاز آموزش بازاریابی محتوا با بودجه کم
امروزه مردم از تکنیکهای بازاریابی سنتی خسته شده و عموماً، با چشم پوشی از بنرها و داد و بیدادهای تبلیغاتی، تبدیل به افراد ماهری در کسب اطلاعات شدهاند. به همین دلیل امروزه کسب و کارهای آنلاین نیازمند ارائهی چیزی فراتر از یک سری شعار تبلیغاتی هستند، چیزی که ارزش جدیدی در زندگی آنها ایجاد کند، ما نام این نوع بازاریابی را بازاریابی محتوایی میگذاریم.
اگر یک شرکت هستید و یا مرکز آموزشی و آموزشگاه و هر مجموعه دیگری که باشید مهمترین عنصر تبدیل به یک برند در زمینه خودتان در وب باید باشید و آن هم با شعار محتوا پادشاه است می باشد.
اما جادوی تولید محتوا چیست؟
هر کسب و کار آنلاینی، بسته به نوع خود باید دلایل مناسبی را به خوانندگانش بدهد که دوباره به آن سر بزنند و یا اینکه آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این دلیل می تواند یک محتوای آموزشی، یک مطلب طنز، یک تحلیل دقیق و یا هر محتوای دیگری باشد که قادر است گفتگو ایجاد کند.