خانه / دپارتمان ها / بازاریابی و تبلیغات / دوره جامع آموزش بازاریابی تولید محتوا در تبریز

دوره جامع آموزش بازاریابی تولید محتوا در تبریز

دوره آموزش بازاریابی محتوا در مرکز مهارت آموزی تبریز

بازاریابی محتوایی ، بخش مهمی از  استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار می باشد که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود. آموزش بازاریابی محتوایی  عناوین و جلسات مختلفی به شرح زیر دارد:

  1. بازاریابی محتوایی چیست؟ + دلایل اهمیت آن
  2. انواع محتوای بصری + ویژگی هابی یک اینفوگرافیک
  3. ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  4. انواع محتوا + چگونه محتوای مناسب را انتخاب کنیم؟
  5. داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  6. تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  7. ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  8. بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  9. تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  10. مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  11. KPI های ضروری در محتوا
  12. پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  13. چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  14. نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان

آیا سوالات زیر هم برای شما هم پیش آمده است؟ اگر چنین است پیشنهاد می‌کنم در این کارگاه آموزشی مهارت آموزی تبریز شرکت کنید.

  • بازاریابی محتوایی واقعا چیست؟ چرا باید بازاریابی محتوایی را یاد بگیریم؟
  • بازاریابی محتوایی چه چیزهایی نیست و چه تصورات غلطی در مورد آن وجود دارد؟
  • چگونه می‌توانم به صورت عملی، بازاریابی محتوایی را در کسب‌وکارم اجرا کنم؟
  • بازاریابی محتوایی با بازاریابی محتوا، بازار محتوا و محتوای بازاریابی چه فرقی می‌کند؟
  • چرا کسب‌وکار ما باید بازاریابی محتوایی را انتخاب کند؟
  • بازاریابی محتوایی چه فرقی با سایر روش‌های بازاریابی (مثل تبلیغات) دارد؟
  • بازاریابی محتوایی چگونه به برندهای شخصی کمک می‌کند تا شناخته‌تر شوند؟
  • چگونه اهداف یک برنامه محتوایی را تعیین کنیم؟
  • مخاطب برنامه محتوایی ما چه کسانی هستند؟ چگونه آنها را بشناسیم؟چگونه پرسونا بنویسیم؟
  • استراتژی محتوا چیست و چگونه می‌توانیم برای کسب‌وکارمان یک سند استراتژی محتوا بنویسیم؟
  • زبان برند، واژه‌نامه برند، لحن برند و درون‌مایه چیست و چرا باید آن را مکتوب کنیم؟
  • تقویم سردبیری چیست؟ به چه کاری می‌آید؟ چگونه می‌توانیم آن را تنظیم کنیم؟
  • نقش «استراتژی اصلی» و «درون‌مایه» در محتوابانی چیست؟
  • چگونه با کمک «درون‌مایه» اتاق فکر محتوایی راه بندازیم و به موضوع برسیم؟
  • چند نوع قالب محتوایی داریم؟ چند نوع رسانه داریم؟ وظیفه هر رسانه چیست؟
  • «بریف» چیست؟ از کجا بریف را آورده‌ایم و چه کمکی به بازاریابان محتوایی می‌کند؟
  • محتوای کاربرساز (UGC) چیست؟ آیا باید به آن واکنش نشان بدهیم؟
  • چگونه کارخانجات محتواسازی را برای کسب‌وکارمان به راه بیندازیم؟
  • وبلاگ‌نویسی تجاری چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟
  • چگونه باید بریف را در حضور کارفرما پر کنیم؟
  • نقش فرم (ریخت) در بازاریابی محتوایی چیست؟
  • محتوای مفید، سرگرم‌کننده یا درگیرکننده؛ کدام را انتخاب کنیم؟
  • محتوای خوب، بد و درست چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟
  • محتوای «نافرم» چه نوع محتوایی است؟ برای روی «فرم» بودن محتوا چه کار کنیم؟
  • درست‌نویسی چیست؟ اصول آن کدام است؟ چه فرقی با درشت‌نویسی دارد؟
  • ساختار استاندارد مقاله‌نویسی کدام است؟
  • چگونه تیترهای جذاب بنویسیم؟
  • در محتواپراکنی و انتشار محتوا به چه مواردی باید توجه کنیم؟
  • در لینکدین و اینستاگرام چه کارهایی بکنیم و چه کارهایی نکنیم؟
  • ترفیع محتوا چیست و با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟
  • محتواسنجی چیست و با چه متریک‌هایی می‌توانیم موفقیت برنامه محتوایی را سنجش کنیم؟
  • چگونه یک تیم محتوا راه بیندازیم؟تیم محتوا از چه کسانی تشکیل شده است؟
  • هر کدام از اعضای تیم محتوا چه وظایف، مهارت‌ها و ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟
  • به عنوان یک کارشناس محتوا در نوشتن رزومه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • کپی‌رایتینگ یا تبلیغ‌نویسی چیست؟ کپی‌رایتر کیست و چه وظیفه‌ای دارد؟
  • چند روش تبلیغ نویسی داریم؟ آیا تبلیغات خلاق به کاربرند ما می‌آید؟
  • تبلیغات فروش مستقیم چه فرمولی دارند و چگونه کار می‌کنند؟
  • یو ایکس رایتینگ چیست؟ میکروکپی چیست؟ یو ایکس رایتر چه کار می‌کند؟
  • چگونه محتوای وب‌سایت و اپلیکیشن کسب‌وکارمان را به روشی اثربخش بنویسیم؟
  • بعد از اینکه آموزش دیدیم چه کار کنیم؟چه ترفندی استفاده کنیم که نوشتن مقالات وبلاگ، مثل آب خوردن، برای ما آسان شود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *