اخذ دیپلم فوری در اردبیل

دیپلم و سیکل رسمی آموزش و پرورش در استان اردبیل

سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش: افرادیکه بنا به دلایلی موفق نشده اند تحصیلات خود را در مقطع راهنمایی و یا دبیرستان تکمیل کنند و قصد دارند که ادامه تحصیل دهند می توانند در کمترین زمان تحصیلات خود را ادامه دهند. دقت نمایید برای اقدام برای سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش بسیاری از مراکز بصورت غیر قانونی و یا اشخاص وعده ارائه مدرک در قبال پرداخت مبالغی از متقاضی می نمایند. با وجود جاذبه اولیه اینکار برای عده ای که میخواهند بدون زحمت به هدف خود برسند تهدید ضرر مالی و همینطور زمانی که از دست خواهد رفت و حتی تعقیب قانونی نیز وجود دارد. اکیداً به متقاضیان توصیه میشود فریب تبلیغات از این دست را نخورند و با توجه به شرایط راحتی که مدارک قانونی دارند با خیال راحت به مراکز معتبر مراجعه و از راه قانونی اقدام نمایند.

 

مرکز مهارت آموزی

اخذ دیپلم در ارومیه

دیپلم فوری با مدرک رسمی بصورت حضوری و غیرحضوری در ارومیه

 

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به دنبال اخذ مدرک دیپلم هستید یکی از ساده ترین روش ها اخذ مدرک فنی و حرفه ای هست که قبلا بصورت کامل از مزایای گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور توضیح داده ایم.

با گذراندن دوره ۵۴ واحد عمومی و ۴۲٫۵ واحد مهارتی می توانید مدرک دیپلم را اخذ کنید و علاوه بر آن وارد بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شوید.

 

دیپلم بگیرید

 

چگونه دیپلم فوری بگیریم ؟

 

توجه داشته باشید چندین راه پیش روی شماست تا براحتی بتوانید دیپلم فوری ( دیپلم سریع ) بگیرید.

حالت اول :

افرادی که دیپلم ردی هستند و یا مدرک قبولی سال سوم نظام آموزشی قدیم و یا دوم نظام آموزشی جدید را  دارند نیاز به گذراندن دروس عمومی را ندارند

و می توانید جهت اخذ مدرک دیپلم رسمی خود با آموزشگاه مهارت آموزی تبریز مراجعه کنید

 

 

حالت دوم :

افرادی که به هیچ وجه دروس عمومی را نگذارنده اند برای اخذ دیپلم می بایست دوره عمومی را نیز بگذرانند.

اما روشی وجود دارد که این افراد هم بتوانند دیپلم فوری دریافت کنند.

به شکلی که بصورت غیرحضوری در مراکز ما ثبت نام کنند و دوره عمومی خود را تا پایان دوره مهارت به پایان برسانند و سپس مدرک دیپلم رسمی خود را دریافت کنند.

توجه داشته باشید که دروس عمومی در ۳ ترم  و اول فصول پاییز ، زمستان و تابستان انجام می شود.

برای مشاوره رایگان در زمینه اخذ دیپلم فوری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

۹۱ ۷۵ ۳۹۶ ۰۹۹۰

محتوای قدرتمند چیست؟

محتوای قدرتمند باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ و استانداردهای لازم در تولید محتوای قدرتمند در این مقاله واحد تولید محتوای مهارت آموزی تبریز تدریس معرفی می شود.

 

استاندارهای تولید محتوا

قبل از انتشار محتوا در سایت باید بدانید که تولید محتوا باید استانداردهایی داشته باشد. اگر این استانداردها را نداشته باشد ارزش کمتری برای دنیای وب، مخاطبان شما و مهم تر از همه مشتریان احتمالی شما خواهد داشت.

دنیای بازاریابی محتوا هم روز به روز در حال تغییر است و تاکتیک های جدید و تاثیرگذار جایگزین تاکتیک های قدیمی می شوند. در این مطلب می خواهم به شما استانداردهایی را که یک محتوا قدرتمند و تاثیرگذار می شود را بازگو نمایم. قبل از اینکه محتوای خود را منتشر کنید باید نگاه کنید و ببینید که آیا محتوای شما این المان ها و استانداردها را دارد یا خیر.

 

۱٫ محتوای قدرتمند ویدیو دارد.

 

در دنیای امروز تنها متن و عکس کافی نیستند. پیشرفت های تکنولوژی و تغییر رفتار مخاطبان دنیای وب باعث شده است تا تولیدکنندگان محتوا فرمت های جدیدتری را امتحان کنند. یکی از این فرمت های موفق ویدیو است. می دانید چرا؟

  • چون دیدن ویدیو راحت است و شما نیازی ندارید خط به خط متن را بخوانید و جلو بروید.
  • محتوای ویدیویی شما را درگیر می کند چون به غیر از حس بینایی، شنوایی شما را هم درگیر می کند و کار شما را راحت تر می کند.
  • ارتباط برقرار کردن با ویدیو بسیار قوی تر از ارتباط متنی است.
  • ویدیو در مدت زمان کمی اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

حالا خودتان را جای مخاطبان کسب و کارتان قرار دهید به نظرتان ویدیو می تواند برای آن ها کارآمد باشد یا تنها متن و عکس کافی است؟ ویدیو به مخاطبان کمک می کند تا اطلاعاتی که به آن ها می دهید را بهتر درک کنند. در ضمن شما از طریق ویدیو احتمال بیشتری برای قانع کردن کاربران برای خرید محصولات یا خدماتتان را دارید و این یک فرصت ایده ال است.

جهت سفارش تولید محتوا و سئو وب سایت با ما تماس بگیرید:  ۹۱ ۷۵ ۳۹۶ ۰۹۹۰

 

۲٫ محتوای قدرتمند پاسخ خوبی به سوالات می دهد.

 

هدف موتورهای جستجو چیست؟ هدف موتورهای جستجو مثل گوگل این است که کاربران را خیلی راحت و سریع به جواب سوالات شان برسانند. مخاطبان عمدتاً چه چیزهایی در گوگل جستجو می کنند؟

  • از گوگل سوال می پرسند.
  • در مورد یک محصول خاص دنبال اطلاعات هستند.
  • از گوگل می پرسند که چطور کاری را انجام دهند.

یعنی عمده ی کوئری هایی که در گوگل جستجو می شوند دغدغه ها و سوالات کاربران هستند. وقتی کاربری در گوگل عبارت «آموزش X»  را جستجو می کند در حقیقت منظورش این است که آموزش فلان دوره چگونه است. همه ی ما چنین جستجوهایی داشته ایم. اگر نگاهی به تاریخچه ی جستجوهایمان در گوگل بیندازیم خواهیم دید که در اکثر مواقع دنبال جواب سوالات مان بوده ایم.

محتوایی می تواند برای کاربر مفید باشد و موتورهای جستجو را هم تحت سلطه ی خودش دربیاورد که بتواند جواب سوالات مخاطبان را کامل و جامع بدهد. گوگل به این محتوای آموزشی بهای بسیار زیادی می دهد. معمولا محتواهایی که سوال محور هستند خیلی زود در گوگل رتبه می گیرند.

می توانید از طریق ابزارهای تحقیق کلیدواژه و یا جاهایی مثل Quora و Reddit و AnswerThePublic سوالات رایجی که کاربران در مورد یک محصول می پرسند را پیدا کنید و در محتوای تان به آن ها جواب بدهید.

 

۳٫ محتوای قدرتمند اورجینال (بدون کپی) است.

 

وقتی در مورد اورجینال بودن و اصالت محتوا صحبت می کنیم منظور ما این است که محتوای شما باید چیزی را به مخاطب ارائه کند که بقیه سایت ها ارائه نکرده اند.

  • از جنبه ی دیگری به قضیه نگاه کرده اید.
  • اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهید که رقبای شما هنوز در مورد آن صحبت نکرده اند.

جان مولر از گوگل می گوید: محتوای شما باید مفید، یونیک، کامل و با کیفیت بالا نوشته شده باشد تا بتواند نظر گوگل را جذب کند و رتبه ی بهتری به آن بدهد.

اگر شما محتوای یک سایت دیگر را با کلمات خودتان بازنویسی کنید به معنای اورجینال بودن نیست. محتوای یونیک محتوایی است که چیزی فراتر از سایر محتواهای موجود در وب باشد. محتوا باید دارای خلاقیت و اصالت باشد. چنین محتوایی باعث می شود تا سایر سایت ها به شما لینک بدهند و همین کار قدرت کلی سایت شما را هم بالاتر می برد.

 

۴٫ محتوای عالی توسط کاربران تولید می شود.

 

می دانید چرا اینفلوئنسرها آنقدر طرفدار دارند و محتوای آن ها زیاد دیده می شود؟ چون آن ها با کاربران خود مستقیما در ارتباط هستند و حتی از نظرات کاربران و سوالات و مواردی که می پرسند هم استقبال می کنند و در محتوای خودشان از آن ها استفاده می کنند. در حقیقت فالورهای اینفلوئنسرها فکر می کنند که با یک دوست در ارتباطند و به چشم یک بیزینس به اینفلوئنسر نگاه نمی کنند.

شما هم می توانید از این سیگنال ها در محتوای تان استفاده کنید. ارتباط تان را با مخاطب بیشتر کنید. از نظرات آن ها استفاده کنید. بحث های هیجان انگیز در کامنت ها با آن ها داشته باشید. اجازه بدهید خود کاربران در محتوای شما مشارکت داشته باشند.

 

۵٫ محتوای قدرتمند نتیجه محور است.

 

محتوای بدون هدف انتشار نکنید. چون محتوایی که هدف نداشته باشد به نتیجه نمی رسد. شما باید بدانید که محتوایی که تولید می کند باید به کجا برسد و چه نتایجی کسب کند و محتوا را متناسب با این نتایج بنویسید.

برای رسیدن به این هدف شما باید پرسونای مخاطب تان را بهتر بشناسید. بدانید دقیقا چه چیزی لازم دارند و با چه کلیدواژه هایی در موتورهای جستجو دنبال این محتوا می گردند. حتی لحن و ساختار موضوع هم باید متناسب با این هدف تنظیم شوند. محتوایی که خوانده نشود و یا توسط مخاطب غیرمرتبط خوانده شود هیچ فایده ای ندارد.

بعد از اینکه مخاطب تان را شناختید باید این سوالات را از خودتان بپرسید:

  • مخاطب شما بیشتر با چه نوع محتوایی ارتباط برقرار می کند؟
  • کدام موضوعات برای مخاطب من مهم ترند؟
  • کدام موضوع می تواند به فروش من کمک بیشتری داشته باشد؟
  • کدام موضوع برند من را مطرح تر می کند؟

وقتی جواب این سوالات را پیدا کردید حالا می توانید لحن و فرمت و موضوع را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید تا کاربران آن را بخوانند و به مشتری شما تبدیل شوند. هدف هر کسب و کار این است که مخاطبی را به سایت بکشاند که جزو مشتریان احتمالی اش است و می تواند او را به مشتری تبدیل کند. شما هم باید در همین مسیر جلو بروید.

 

۶٫ محتوای قدرتمند عنوان قوی و جذاب دارد.

 

عنوان باعث می شود تا کاربر روی متن شما کلیک کند و آن را بخواند. اگر عنوان محتوای شما ضعیف باشد و نتواند کاربر را کنجکاو کند محتوای شما شکست می خورد. جالب است بدانید که نویسنده ها و تولیدکنندگان محتوای شناخته شده و مطرح بیش از ۱۵ دقیقه به یک عنوان مناسب فکر می کنند و وقت زیادی را صرف انتخاب بهترین عنوان می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

از طعمه های کلیکی هم دوری کنید. چون شما قرار است این محتوا را به دست مخاطب اصلی آن برسانید پس باید این عنوان را مختص کاربری بنویسید که قرار است آن را بخواند. تکنیک های مختلفی برای نوشتن عنوان های هیجان انگیز وجود دارد که کاربران را جلب می کند. می توانید این تکنیک ها را یاد بگیرید و در محتوای خودتان پیاده کنید.

 

نتیجه گیری

 

دفعه ی بعدی که خواستید محتوای جدیدتان را منتشر کنید از این استانداردها به عنوان یک چک لیست استفاده کنید و ببینید که آیا این نکات را رعایت کرده اید؟ هر بخش از این استانداردها کمک می کند تا مشتریان جدیدتر را جذب کنید و روی اهداف کسب و کار شما هم به صورت مستقیم تاثیر می گذارد. این استانداردها می توانند به شما کمک کنند مشتریان بیشتری جذب کنید و راحت تر اهداف کسب و کارتان را دنبال کنید.

سفارش ساخت پاورپوینت

ساخت پاورپوینت ، ساخت سفارشات پاورپوینت ، ساخت اسلاید پاورپوینت ، ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه

 

جهت انجام کلیه سفارشات دانشجویی و دانش آموزی و تهیه فایل پاورپوینت و پروژه های دانشجویی با شماره تلفن زیر در ارتباط باشید:
۹۱ ۷۵ ۳۹۶ ۰۹۹۰ تماس+واتساپ

آموزش نقاشی در تبریز

آموزش نقاشی برای کودکان تبریز

آموزش گام به گام نقاشی برای کودکان

 

مزایای آموزش نقاشی برای کودکان

آموزش نقاشی برای کودکان در تبریز ، بهترین راه برای توسعه و بهبود مهارت های کودکان است و به شما والدین کمک می کند تا تشخیص دهید که کودکانتان چه احساسی دارد و به چه چیزی فکر می کند.

طراحی و نقاشی از جمله فعالیت های اساسی برای توسعه و رشد کودکان است، زیرا کودکان از طریق طراحی و رنگ آمیزی خودشان و احساساتشان را بیان می کنند.

اما، کودکان به دلیل استفاده از موبایل و تبلت، وقت زیادی را صرف این فعالیت ها در خانه نمی کنند.

مزایای آموزش نقاشی برای کودکان در مهارت آموزی تبریز

 

۱- تقویت ارتباطات با آموزش نقاشی برای کودکان :

بچه های کوچک نمی توانند به درستی احساس خود را با کلمات بیان کنند.
به همین دلیل است که نقاشی یک راه عالی برای تشخیص احساس کودکتان و چیزی که به آن فکر می کنند می باشد.
شما می توانید بر اساس نقاشی کودکتان و بسته به رنگ های مورد استفاده او، متوجه شوید که آیا خوشحال و آرام است یا خیر.
کودک بر اساس اینکه آرام یا خشمگین است نقاشی و رنگ آمیزی می کند.
تخلیه روحی و کاهش استرس از دیگر مزایای آموزش نقاشی به کودکان است.
کودکان با نقاشی کردن می توانند احساسات خود را بروز دهند و یا استرس و اضطراب درونی خود را از طریق ضربه های قلم مو و یا مداد رنگی تخلیه کنند.
نقاشی کردن احساس خوبی در پی دارد که این حس می تواند جایگزین مناسبی برای استرس کودکان باشد.

۲- چابکی ذهن:

طراحی در هر روز، چابکی و انعطاف پذیری ذهن کودک را بهبود می بخشد،
زیرا او به طور مداوم با نقاشی جهان خود را خلق و بیان می کند.
کودکان با آموزش نقاشی می توانند مفاهیم ریاضی را نیز به صورت غیر مستقیم فرا بگیرند که این کسب مهارت سبب پیشرفت درسی و تحصیلی بیشتر می گردد.
آن ها همچنین نحوه صحیح در دست گرفتن و استفاده از مداد را نیز پیش از ورود به مدرسه آموزش می بینند.
خلاقیت و استعدادهای درونی کودکان از طریق نقاشی کردن تقویت می شود.
کودکان از این طریق می توانند دو نیمکره مغز خود را به کار بگیرند؛
زیرا نقاشی کردن موجب تحریک نیمکره راست مغز می گردد که این تحریک سبب ایجاد ارتباط بین دو نیمکره می گردد.

۳- توسعه مهارت های حرکتی به کمک آموزش نقاشی برای کودکان :

در دست گرفتن مداد و قلم های رنگی به کودک اجازه می دهد تا دست خود را در حالت درستی نگه دارد که این امر، یادگیری برای نوشتن را در آینده برای او آسان تر می کند.

۴- افزایش اعتماد به نفس با آموزش نقاشی برای کودکان :

اگر به دنبال تقویت عزت نفس در کودکتان هستید، بهتر است بدانید که یکی دیگر از مزایای نقاشی کردن افزایش اعتماد به نفس می باشد.
تشویق کودکان در این زمینه، سبب احساس رضایت آنان از خودشان می گردد و به دنبال آن اعتماد به نفس آن ها را نیز تقویت می کند.
آموزش نقاشی، به کودکان می آموزد که منحصر به فرد هستند و می توانند آثار هنری خاص خود را داشته باشند.
علاوه بر آن در دوره های آموزش نقاشی، کودکان با سایر همسالان خود در ارتباط هستند که این رابطه نیز یکی دیگر از راه های مؤثر برای افزایش اعتماد به نفس می باشد و نحوه برقراری ارتباط کودک را با سایر افراد بهبود می بخشد.

نقاشی یکی از عملی ترین فعالیت هایی است که موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه برای یادگیری می شود.
کودکان معمولا سعی می کنند که شکل ها و اشیائی را که می بینند، در نقاشی منعکس کنند.
به همین دلیل آنها زمانی که نقاشی خود را تمام می کند، حس سرافرازی و خوشحالی دارند.
به یاد داشته باشید که در این هنگام باید به آنها تبریک بگوییم و تحسینشان کنیم.
نقاشی فعالیتی است که به تلاش زیاد کودک شما نیاز دارد.

۵- بهبود تمرکز و کاهش استرس:

نقاشی یک کار دلپذیر است که به واسطه استفاده از ایده آل ترین رنگ ها برای تجسم دنیای فانتزی و خیالی کودک، او را آرام می کند.
برای افزایش سطح آرامش و تمرکز، می توانید در هنگام نقاشی، موسیقی نیز پخش نمایید.
آنوقت دستیابی به موفقیت قطعی خواهد بود.

۶- آموزش نقاشی برای کودکان یک راه خوب برای درک آثار هنری:

نقاشی، توانایی کودکان برای تفسیر و یادگیری زبان بصری را بهبود می بخشد و موجب می شود که در آینده، آثار هنری را بهتر شناسایی و درک کنند.
کودکان با نقاشی کردن، گام در دنیای هنر می گذارند و درک هنری آن ها افزایش پیدا می کند.
آموزش نقاشی کودکان فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت و استعدادهای آنان می باشد و تأثیر مثبتی در موفقیت آنان در زمینه های مختلف زندگی در برخواهد داشت.
کودکان با نقاشی کردن می توانند آزمون و خطا را تجربه کنند و نحوه نگرش و ارتباط خود با دنیای واقعی را تغییر داده و به افکار خود سمت و سو دهند.

۷- نقاشی و کشف خلاقیت در کودکان :

نقاشیباعث می شود که دوباره به یک کودک تبدیل شوید و به دنیای تخیلی کوچک خودتان بروید.
نقاشی به شما اجازه می دهد که قدرت خلاقیت و آن چیزی که کودک شما به آن فکر می کند را کشف کنید.

۸- یادگیری نقاشی به عنوان بازی و لذت بردن از آن برای کودکان :

کودکان در هنگام بازی کردن، بهتر می آموزند.
کودکان نقاشی را به عنوان یک بازی می بینند و با نقاشی، نام رنگ ها و نحوه ترکیب آنها، حیوانات و موارد دیگر را یاد می گیرند.
آنها می توانند انواع مفاهیم جدید را از طریق نقاشی تلفیق و تحلیل کنند.
برنامه های مختلفی که در آموزشگاه نقاشی تبریز برای کودکان ارائه می شوند،
برای پوشش دادن دوره های مختلف رشد کودکان و با هدف ایجاد انگیزه و افزایش مهارت های آنها، تدوین شده اند.

۹- کمک نقاشی برای ترسیم احساسات درونی کودکان

نقاشی کردن برای کودکان تبریز ، یکی از بهترین فعالیت هایی است که علاوه بر سرگرم کردن آن ها، سبب تکامل رشد آن ها می گردد.
کودکان با نقاشی کردن به آسانی می توانند عواطف و احساسات درونی خود را به تصویر بکشند.
بسیاری از کودکان نقاشی کردن را با خط خطی کردن در سنین پایین شروع می کنند؛
با توجه به همین نقاشی های خط خطی کودکان و تحلیل آن ها از نظر روانشناسی می توانید اگر ناراحتی داشته باشند، آن را بررسی کنید و برای حل آن راهکاری بیابید.

 

جهت مشاوره و ثبت نام در دوره های آموزشی نقاشی کودکان در تبریز با ما تماس بگیرید:

۹۱ ۷۵ ۳۹۶ ۰۹۹۰

آموزش بورس در تبریز

کلاس آموزش بورس و روش های سرمایه گذاری در تبریز

نردبان بورس همین جاست!

اینجا شما یاد می‌گیرید چطور بهتر سرمایه‌گذاری کنید، چطور درست و به‌موقع تصمیم بگیرید و در نهایت چطور درآمد بیشتری از بورس کسب کنید. در مرکز آموزش مهارت آموزی تبریز سبقت آزاد است! همین امروز شروع کنید.

 

گام اول آموزش بورس چیست؟

خوب اول باید مشخص کنیم سطح شما در بورس به چه میزان است اگر هیچ چیز از بورس نمی‌دانید و می‌خواهید بورس را شروع کنید قدم اول مناسب شماست در این قدم برای شما مهم است بدانید اصلا بورس چیست و چطور می توانید با سرمایه گذاری در آن موفق شوید برای این موضوع ما در سایت سری مقالات داریم با عنوان {آنچه برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس باید بدانیم} که برای پاسخ به سوالات بسیار متداولی درست شده است که می‌تواند سوال شما هم برای شروع اموزش بورس باشد در زیر عنوان‌های این سری را می بینید و برای مطالعه مقاله های آن کافیست روی لینک این سری در همین پاراگراف کلیک کنید البته این را هم بگوییم لازم نیست تمام مقالات این سری را بخوانید، عنوان ها را ببینید و هرکدام را که دوست داشتید مطالعه کنید.

چه چیزهایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم:

  • می‌خواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!
  • چطور نزدیک‌ترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟
  • آیا بورس قمار است؟ حکم شرعی بورس چیست؟
  • سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟
  • حداقل سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟
  • سرمایه گذاری در بانک یا بورس، کدام بهتر است؟
  • آیا بدون تحصیلات مرتبط می توان در بورس فعالیت کرد؟
  • با چه سرمایه ای وارد بورس شویم؟
  • سبدگردانی در بورس چیست؟
  • مشاور سرمایه گذاری در بورس چیست؟
  • چرا باید هرچه زودتر میلیون ها تومان روی آموزش بورس خودمان سرمایه گذاری کنیم؟
  • چه چیزهایی برای شروع فعالیت در بورس باید بدانیم؟
  • چگونه با سرمایه کم در بورس فعالیت کنیم؟
  • قانون ۶-۱۰۰ در موفقیت در بازار بورس
  • سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم چیست؟ انواع روش های سرمایه گذاری در بورس

گام دوم آموزش بورس چیست؟

در گام دوم آموزش بورس وارد توضیح مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس می‌شویم چیزهایی که لازمه شروع موفق سرمایه گذاری در بورس است. ممکن است بعضی از مقالات این سری برای شما ساده باشد و بدانید مثلا مقاله {بورس چیست؟} اگر این‌طور بود می توانید از خواندن این مقاله عبور کنید و مقاله های دیگر را بخوانید. بعد از آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس شما قدم بزرگی در راستای آموزش بورس خود برداشته اید و حالا آماده شروع مراحل بعدی اموزش روش های سرمایه گذاری در بورس هستید.

چه چیزهای در گام دوم آموزش بورس بخوانیم؟

  • بورس چیست؟
  • آیا الان زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس است؟
  • صندوق سرمایه گذاری چیست؟ آشنایی با انواع صندوق های سرمایه گذاری
  • آموزش خرید و فروش آنلاین و اینترنتی سهام در بورس
  • همه چیز درباره مجمع و مجامع شرکت های بورسی
  • شاخص بورس چیست؟
  • افزایش سرمایه چیست؟ انواع روش های افزایش سرمایه
  • حق تقدم چیست؟همه چیز درباره حق تقدم سهام شرکت ها در بورس
  • تفاوت EPS و DPS چیست؟
  • نسبت P/E چیست؟ هر چیزی که باید درباره نسبت P/E بدانید
  • اختیار معامله چیست؟ قرارداد اختیار خرید و اختیار فروش سهام در بورس
  • عرضه اولیه سهام چیست؟ خرید عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ
  • اخزا چیست؟ همه چیز درباره اسناد خزانه اسلامی
  • گره معاملاتی در بورس تهران و نحوه رفع گره از سهام
  • استراتژی های تشکیل یک پرتفوی کم ریسک و متنوع
  • سهام چیست و چه سهامی در بورس معامله می شوند

توضیح در مورد مرحله دوم و نحوه آموزش بورس در این مرحله

برای مطالعه سری مقالات آنچه یک سرمایه گذار بورس باید بداند (مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس) بیشتر آشنا شوید می توانید روی لینک آن کلیک کنید و مقاله ها را مطالعه کنید. البته لازم نیست دقیقا آموزش ببینید و مثل یک استاد به آن‌ها تسلط داشته باشید یک درک اولیه که با یک مطالعه سریع به دست بیاید کافی است در مراحل بعدی آموزش بورس خود باز این موارد مرور می شوند و تکرار آن‌ها باعث خواهد شد فهم عمیق‌تری نسبت به آن‌ها پیدا کنید. مثلا اگر دقیقا نفهمیدید که EPS و DPS چیست؟ نگران نباشید در مراحل بعدی به خوب با آن‌ها آشنا خواهید شد. این مرحله صرفا برای این است که برای اولین بار یک آشنایی اولیه و سطحی با مفاهیم بورس پیدا کنید و عمیق سازی و درک بیشتر این مطالب در مراحل پیشرفته تر آموزش بورس برای شما اتفاق خواهد افتاد.

 

گام سوم همراه خانه سرمایه شوید

ما در خانه سرمایه آموزش های متعددی برای شما آماده کرده‌ایم که می توانید در کلاس های آموزش بورس ما شرکت کنید برای اینکه با کلاس های اموزشی بورس خانه سرمایه آشنا شوید همین حالا کافی است تماس بگیرید

۸۰ ۹۹۹ ۷۷ ۰۹۱۴

آموزش گام به گام بورس

موضوع آموزش در مقوله سرمایه گذاری که ریسک از دست دادن سرمایه مطرح است، بیش از پیش اهمیت دارد. ریسک از نادانی ناشی می‌شود و هرچقدر تخصص و مهارت سرمایه گذار نسبت به بازار بیشتر باشد، ریسک نیز کمتر خواهد بود.

در این یادداشت، گام به گام همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

گام اول: اهمیت آموزش بورس

  • چرا آموزش بورس ضروری است؟

آموزش، جلیقه نجات، در دریای متلاطم سرمایه گذاری در بورس است. می‌توان گفت رشد ثروت در بازار سرمایه بیش از هر چیزی به رشد تخصص سرمایه گذاران وابسته است. بورس یک روی سود و یک روی زیان دارد، سود در بورس از جیب تازه‌کاران به جیب متخصصان می‌رود و اگر پیش از سرمایه گذاری در بورس، روی آموزش خود سرمایه گذاری نکنید، بورس روی زیان خود را به شما نشان خواهد داد! هیچ چیز به اندازه آموزش و تخصص نمی‌تواند ریسک این سرمایه گذاری را کاهش دهد.

ریسک از آنجایی ناشی می‌شوید که ندانید در حال انجام چه کاری هستید

 وارن بافتآموزگار سرمایه گذاری